Jump to content

Fórum

Kérjük jelentkezzen be, ha írni szeretne a topikba.
Ha még nincs felhasználója itt regisztrálhat.

vaskov
2012. 09. 25. 09:28:54
Köszönünk minden véleményt, akár itt, akár a levelezőlistán jelenik meg. Összegyűjtjük őket, s ami használható, beépítjük majd a hivatalos MHE beadványba.
 
2012. 09. 24. 10:27:10
Bocs, de a hozzászólásomat elküldtem korábban a lev . listára. Úgy látom, hogy nem vagyok egyedül a véleményemmel, hiszen Horváth Gábor imént olvasott véleménye megegyezik nagy vonalakban az enyémmel.
Üdv.
 
Malwin
2012. 09. 22. 19:00:53
Szia Peti,
Jó lenne, ha a kormány hivatalos álláspontja lenne, de ha összehasonlítod illetéktelen Illés Zoltán agyszüleményeivel, akkor aligha lehet készpénznek venni.
Főleg úgy nem, hogy a kormány az elmúlt két évben hol a zöld elképzeléseket támogatta, hol Duna-stratégiát hirdetett, hol meg az Eu-s pénzekből inkább bicikliutakat épített volna...
Nincsenek illúzióim, szerintem a napi politika szintén nem szerepel a hajózás, ez a vitaanyag inkább a jövőnek szól, s mint ilyen feltétlenül meggondolandó. Jó lenne, ha részletes, szakmai érvek kerülnének elő, de nem tudok szabadulni attól, hogy mindenki tudja, beszélhetünk itt mi bármiről, adhatunk állásfoglalást, az egész falra hányt borsó. Ne legyen igazam.
 
vaskov
2012. 09. 21. 10:39:36
A magam részéről örülök, hogy húsz év után egyáltalán született a magyar hajózás felélesztésére vonatkozó terv. Óriási pozitívuma, hogy a hajózás gazdasági, környezetvédelmi, társadalmi hatásait objektívan, szakmai szempontokat is figyelembe véve mutatja be, célként jelölve meg a hajózás gazdasági életben betölthető szerepének visszaállítását, illetve újragondolását.

Remélem, a fentiek tekinthetőek a magyar kormány hivatalos álláspontjának.

Sok jó és előremutató célt tartalmaz, amit az Egyesületnek is támogatnia kell. Ugyanakkor, néhány ponton (pl. Csepel szállodahajó kikötő, kis merülésű hajók) nem teljes mértékben értek egyet a felvázoltakkal. Mivel egyelőre csak vitaanyagról van szó, és a tervek vélhetően csak ötlet szintjén léteznek, úgy gondolom, az előterjesztőknek még sok dolguk lesz, hogy a projektek megvalósíthatóságáról, életképességéről,számokkal, adatokkal, a finanszírozás lehetőségeinek számba vételével meggyőzzék a szakmát és a közvéleményt.

Minden olyan kezdeményezést támogatásra méltó, ami a magyar hajózás ügyét kimozdítja a mélypontról és előbbre viszi.
 

Mai vízállások:

Duna Vízállás [cm]
Budapest 229
Dunaföldvár -27
Mohács 266
Tisza Vízállás [cm]
Tokaj 487
Tiszalök-alsó 75
Szeged 231
Balaton Vízállás [cm]
Balaton átlag 120
Top of Page